Garnslanking

mandag, august 27, 2007

Endelig tilbake i Nord-Trøndelag!

Som den observante leser sikkert ser så står det endelig bosted Stjørdal, Nord-Trøndelag i profilen min. Yess, vi har etter en lang sommer med mye fram og tilbake kommet oss i hus. Dvs, vi holder på å flytte inn, det er endel som skal sorteres og omorganiseres før alt er helt i orden.

Kamilla har startet på Fosslia skole i dag og så langt ser alt bra ut på skolefronten.

Vi har byttet bil, vår trofaste Dodge var etterhvert ikke så trofast lenger og den er nå byttet ut med en svart Voyager (som også er litt lunefull).

Garnslanking nevner jeg ikke nå ettersom garnet jeg hadde i mai har vært på lager hele sommeren og da har jeg jo vært nødt til å handle inn garn for å ha noe å gjøre på...

Men jeg har gjort endel håndarbeid denne sommeren, heklet et par duker, strikket et par sjal, strikket en Clapotis osv. Vil få blogget litt av dette etterhvert.

Ingen kommentarer: