Garnslanking

søndag, september 23, 2007

Hmm, jeg har blitt tagget!

Petunia har tagget meg..
Her er reglene:
1. Link til den som har tagget deg
2. Fortell 7 sannheter om deg, litt forskjellig og litt rart!
3. Tag 7 folk i slutten av blogginnlegget
4. Legg en melding i bloggen deres for å si at de er blitt tagget.

7 ting om meg:
1. Jeg har knappefobi.
2. Jeg skrur heller bil enn å vaske kopper.
3. Jeg kan vifte med lilletærne.
4. Jeg er nyhetsavhengig, leser nettaviser og ser nyheter "dagen lang".
5. Jeg er garnoholiker, har loftet fullt av garn.
6. Jeg liker ikke offentlige transportmidler, noe som er en utfordring med en lunefull bil.
7. Jeg har en symaskin jeg ikke kan bruke enda.

Disse tagger jeg: Monica, Lilje, Arielle, Frk Badegakk, Marianne G, Blåggdama og Erica.

1 kommentar:

Frk.Badegakk sa...

Oppdrag utført!=)
Og jeg lurer på hvordan denne knappefobien utarter seg...?