Garnslanking

søndag, desember 03, 2006

Mr Murphy

Jada, Mr Murphy har tatt meg enda en gang... Har hatt litt problemer med den delen av kroppen vi vanligvis sitter på så i går ble det en liten tur til legevakta (trodde jeg), jeg fikk reise hjem klokka ti i dag, nyoperert igjen...

Men jeg er da ingen pyse, kan da vel i det minste steke krumkaker mente den kloke damen. Surra sammen røre etter samme oppskrift som jeg har brukt i mange år og varma opp jernet som jeg har brukt i like mange år. Og nå sitter jammen gubben og spiser krumkakebiter som hvertfall ikke vil la seg rulle! Var det noen som nevnte Murphys lov?

Så jeg tar en liten pause, litt kaffe og røyk, kanskje strikke noen omganger på enda en flaskenisse så får vi se om Krumkakeguden tilgodeser meg med noen gode tips på http://hobbyforum.no/tavle/ ... Hobbydamer kan nemlig mer enn bare vanlig "håndarbeid"...

Ingen kommentarer: